SHOPPING GUIDE
NOTES ON PURCHASING-購入に関するご注意
PAYMENT METHODーお支払方法について
Please use PayPal as your payment method. After confirming receipt of payment, including the product price and shipping fee, we will arrange for shipping. Once the shipping process is completed, we will send you a photo of the packaged item and a tracking number.
お支払い方法はPayPalをご利用ください。
商品代金と送料を含めたご入金確認後、発送手配をさせていただきます。
発送手続き完了後、梱包された商品の写真と追跡番号をお送りいたします。
SHIPPING-発送について
Shipping will be done via EMS. After shipping arrangements are made, we will send you a tracking number and a photo of the product for your confirmation. Please contact us if there are any delays in shipping.
発送はEMSで行われます。発送手配後、追跡番号と商品の写真をお送りいたしますので、ご確認ください。
発送が遅れる場合は問い合わせよりご連絡ください。
RETURNS AND EXCHANGES-キャンセル・返品ついて
Please note that cancellations, returns, and exchanges due to customer preferences are not accepted after completing the order. As many of the items we sell on this site are delicate, we take great care in packaging and delivery. However, if you receive damaged or defective items, or if you receive items different from what you ordered, we will exchange the product for you. Please contact us within 7 days after receiving the product.
・We cannot accept exchanges for items that are over 7 days from the date of arrival or due to customer mistakes.
・In case of damage or defect, please send us a photo before returning the item so that we can assist you accordingly. Please note that if we cannot confirm damage or defects from the photo, we may not be able to proceed with the exchange. Thank you for your understanding.
・If the item is out of stock or if we are unable to provide a replacement, we may refund the item's price.
ご注文完了後のお客様都合によるキャンセル・返品・交換は一律お受けしておりません。
本サイトにて販売しております商品は大変デリケートな商品が多数ございますため、梱包やお届けの際には細心の注意を払ってお届けしておりますが、お客様のお手元に商品が届いた際、破損や不良が発生してしまう場合がございます。
お届けした商品に破損や不良が見られる場合、またはご注文と異なる商品が届いた場合は商品を交換させていただきます。
商品お受け取り後、7日間以内に問い合わせよりご連絡ください。
※商品到着から7日を過ぎた商品・ご注文間違いなどお客様のご都合による商品の交換はお受けできません。
※破損・不良の場合、返品いただく前にお写真をお送りいただきました上でご対応をさせていただきます。お写真にて破損・不良の確認ができない場合は交換のご対応をお受けできない場合がございます。予めご了承ください。
※商品が在庫切れの場合や、交換品のご用意ができない場合は商品の代金を返金させていただく場合がございます。
■クーリング・オフに関して
クーリングオフは、訪問販売・電話勧誘販売などにおいて消費者を保護するための制度です。
当サイトを含めた通信販売にクーリングオフは適用されません。予めご了承ください。